27 września 2010

Skarpety robione w inną stronę "Inversamente"

Bardzo nie lubię robić na pięciu drutach a miałam ochotę zrobić sobie ciepłe skarpety. Wykombinowałam więc inny sposób robienia skarpet. Można je robić na drutach prostych lub na żyłce. Nie robi się ich "na okrągło" tylko zszywa na koniec roboty. Może kiedyś pojawi się wzór. A jeżeli nie jest to żadna nowość i są już na to gotowe wzory, dajcie znać, nie będę się niepotrzebnie fatygowała ;) 
I don't like to knit on five needles and I wanted to make a warm socks for myself, so I figured a different way of making socks. You can knit them on straight or circular needles. You don't make them "around", just staples at the end of work. Maybe one day I will write a pattern. But if this is not new and already there is pattern for this, let me know, I will not unnecessarily bother myself ;)


13 komentarzy:

  1. hola,haz el patron por fi,asi puedo tejerme unas medias,porque yo a las 5 agujas no las puedo hacer!!!.me gusta tu blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, skarpetki super ! Ja nie spotkałam się z Twoją metodą robienia, a z wielką radością zastosowałabym ją, ponieważ 5 drutów kompletnie nie trzyma się w moich rękach :( Bardzo proszę, opisz Twoją metodę. Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie podziel się Twoją metodą, bo ja też nie lubię 5 drutów w rączkach. Skarpetki bym sobie i Narzeczonemu machnęła, bo w naszym mieszkanku jest kosmicznie zimno.

    OdpowiedzUsuń
  4. super są...w sam raz,żeby w nich biegać po mieszkaniu:) też chętna na wzór jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpety nie ustwily sie w mojej kolejce , ale twoje sa fantastyczne . fajnie wyglądają i zdecydowanie inaczej od standardowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rzecz, pierwszy raz widzę taki sposób robienia skarpet, genialne

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny sposob, bardzo dobrze wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy sposób, fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne. Umieść wzór. Ja też na 5 drutach nie umiem robić i robię na dwóch. Na kurze domowej umieściłam swój wzór na skarpetki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne skarpetki jesli możesz podziel się opisem , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak, pamiętam o tym wzorze ale jakoś nie potrafię znaleźć czasu. Jak tyko będę miała spokojną chwilę zajmę się tym ;) Cierpliwości proszę. U mnie zawsze od pomysłu do realizcji mija baaaardzo dużo czasu. Tak już mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,ale to bardzo fajne te skarpetki.Bardzo bym prosila o opis wykonania ich
      jolam61@o2.pl

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę taki pomysł. Też kornie o przepis proszę.
    I bardzo mi się tu u Ciebie spodobało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...