30 marca 2011

Mały czarny

Przedwczoraj skończyłam mały, czarny sweterek. Jest prosty,  bez ozdób, głównym jego celem jest pasowanie do wszystkiego ;) Włóczkę, z której jest zrobiony dostałam w Norwegii od naprawdę świetnej pani - Fabienne (sama robi na drutach, szydełkuje, robi biżuterię...bardzo twórcza dusza). Zaczęła robić sweter, lecz nie starczyło jej cierpliwości do czarnej, cienkiej włóczki więc mi dostało się kilka motków oraz gotowy kawałek ściągacza. Wykorzystałam go i powstał oto taki "mały czarny".
Przy okazji bardzo chciałam podziękować i pozdrowić panią Fabienne :)
Two days ago I finished a little black sweater. It is simple, without adornment, its becouse I wanted it to fits everything :)A  yarn, which I made it of, I got in Norway from a really great lady - Fabienne (she knits, crochet, make jewelry ... very creative person). She started knitting sweater , but she didn't have enough patience to this black, thin yarn so I she gave me a few skeins and a piece of welt. I used it, and here is a little black sweater.
By the way I wanted to thank and greet Mrs. Fabienne :)

Włóczka / Yarn : Kitten mohair SandnesGarn
(30% mohair, 20%wool, 50% acrylic)
Druty / Neddles : 4mm

16 komentarzy:

  1. O - bardzo porządna i potrzebna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mnie takiego super sweterka pasuje w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. FasOlko boski, prosty i pasujacy do wszystkiego czyli obiekt westchnien nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uniwersalny,czyli do wszystkiego:)Świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciuszek pierwsza klasa :)
    A Ty pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mały czarny jest super!!!A Ty masz świetną figurkę!!!:)Zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest, bardzo kobiecy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny! bardzo pracowy!
    Inspiruje mnie do wykonania podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek faktycznie pasujący do wszystkiego, taki must have, podoba mi się Twoja fryzura, a bezwiednie napisalam figura, tez nieskazitelna

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze dziewczyny...dzięki ogromne za tak wiele komplementów

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, w uniwersalnym kolorze i w dodatku nie jest nudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny mały czarny, zgrabny, delikatny i wcale nie potrzebuje żadnych ozdób. świetny fason!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, prosty a zarazem elegancki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny, prosty i bez udziwnień, super

    OdpowiedzUsuń
  15. great work, love it

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...