7 września 2011

Bolerka ślubne c.d.

Wracamy do tematu mi najbliższego - bolerek :) Dwa nowe modele, raczej letnie, wykonane z cieniuśkiej wełniano-jedwabnej włóczki Drops Lace. Świetna włóczka, miła w dotyku, pięknie lejąca i baaardzo wydajna. Pierwsze bolerko oparte na wzorze Ostrich plumes, drugie...nie pamiętam :/
Now I return to the topic I like the most - shrugs :) Two new models, not too warm, made of wool-silk really thin yarn Drops Lace. A great yarn, soft and veeery efficient. The first bolero is based on Ostrich Plumes pattern, the second ... I do not remember :/
1.

2.

22 komentarze:

  1. piękne są te bolerka. Polecam ten blog wszystkim koleżankom szykującym się do zamążpójścia :)

    Zapraszam do odwiedzin na moim skromnym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wszyscy się ze mną zgodzą - tytuł królowej bolerek należy Ci się niemalże z przydziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, po Twoich cudach śmiem twierdzić że bardzo z Ciebie delikatna i wrażliwa kobieta, bo to że masz talent to już samo przez się że tak powiem,

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely!

    Ana Paula
    Salinha do Croché

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba fantastyczne. Podziwiam, pięknie się prezentują. Znam tę wełenkę, świetna! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie potrafiłabym wybrać jednego ;)
    przepiękne są Twoje bolerka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo delikatne, wręcz eteryczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się na ogłoszenie Cię "Królową Bolerek" :)
    piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zresztą jak wszystkie Twoje bolerka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. :) dziękuję i cieszę się, że się Wam podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Podglądam z niekłamanym podziwem wszystkie Twoje bolerka. Piękne one są!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba bolerka piękne i modelka w nich wygląda przeuroczo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bolerka! Jeszcze raz dziękuję za kolczyki- przesyłka dotarła a wizytówki rozdałam wśród znajomych :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog a prace przecudne aż się napatrzeć nie mogę !!!! Bolerka są rewelacyjne aż chce się mieć .... łapię czym prędzej za szydełko bo bardzo mnie zainspirowałaś swoim dzierganiem ! Pozdrawiam. Kacha

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tu dziś po raz pierwszy i muszę przyznać, że nie widziałam jeszcze tak pięknych i subtelnych dodatków ślubnych ;) Że też nie trafiłam tu wcześniej, jak brałam ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę, że podoba się Wam mój blog :) Wiem że nie za wiele się na nim dzieje ale ostatnio cały czas powtarzam już znane Wam wzory bolerek.

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko gdybym tylko wcześniej wpadłam na Twój blog... To miałabym takie cudne ślubne bolerko ech... Cuda robisz! Podziwiam,bo ja nie umiem...:)

    Pozdrawiam Joaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak bardzo mi się podoba a umiem troszkę robić na drutach .Czy znajdę gdzieś przepis na to bolerko.
    Piękne rzeczy Pani robi serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo :) Niestety przepisu na bolerka nie mam, ale pierwsze jest robione na bazie wzoru "ostrich plumes" do znalezienia w internecie ;) powodzenia życzę. A jakby co to oczywiście można je kupić na stronie www.whitefashion.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. witam, czy jest możliwość, aby podała Pani skąd zaczerpnęła wzór na to drugie bolerko, bo bardzo misie podoba i bym chciała takie sobie zrobić, pozdrawia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...