22 sierpnia 2013

Kremowy cardigan

Zaczęłam go baaardzo dawno. Był pierwszą rzeczą jaką zrobiłam na maszynie dziewiarskiej (oprócz kilku prób kawałka dzianiny). Wykończenie musiałam zrobić ręcznie i to niestety zajęło mnie tyle czasu ;) Niedawno go w końcu skończyłam i prezentuje się całkiem nieźle. Brakuje mu jeszcze "systemu zapinania" - myślę, żeby doszyć haftki albo po prosu na broszkę go będę zapinała. Zrobiłam go ze starej PRLowkiej włóczki kupionej za grosze na allegro. W składzie jest wełna i akryl. Jest dosyć sztywna ale ogólnie całkiem przyjemna. Zobaczę jak się będzie nosiła i prała.
I started knitting this sweater veeery long time ago. It was first thing that I made on me knitting machine (except some samples). I had to saw it and make edge and it took me so much time ;)
It doesn't have "fastening system" but I think I will maybe just use brooch. I used old yarn which I bought realy cheep on allegro. It contains wool and acryl. It is a little stiff but generaly it is not so bad. I will see how it behave during wearing and washing.
hand made by fasOLA
 Podczas sesji napatoczył się kotek :)
sweter na drutach
sweter na drutach
sweter na drutach
sweter na drutach
 

4 komentarze:

  1. Super :)) Piękno jak widać tkwi w prostocie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszedł! Podoba mi sie ten krój i prostota sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny. Wszystkie Pani prace są śliczne. Zrobione z pieczołowitością, sercem :-). Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...