15 lipca 2015

Metamorfoza krzeseł

Jakiś czas temu zmieniłam mieszkanie i musiałam je urządzić pod siebie. Lubię prace ręcznie więc oczywiście jak najwięcej staram się zrobić sama, oszczędzając przy tym sporo pieniędzy. Przerabiam, maluję, wycinam, doklejam...
Pierwszy post z tej serii będzie o krzesłach, które kupiłam na pchlim targu za grosze (12,50 zł za sztukę). Przemalowałam i obiłam je dżinsem znalezionym w szmateksie. Oto jak to wyglądało:
While ago I changed a flat and I had to redecorate it a little. I love craft and DIY project so I'm trying to make myself as many as possible.
First post is about chairs, which I bought on flea market for a really good price. I painted it in white and covered with jeans fabric I bought in second hand shop. Here is how it looked like:

metamorfoza krzeseł
malowanie farbą akrylową
Krzesła pomalowałam tylko raz akrylową farbą, zostały prześwity, które mi się podobają
wymiana tapicerki
Pierwszy raz coś tapicerowałam, co niestety widać ;) ale końcowy efekt jest super

3 komentarze:

  1. świetny recycling :)
    też mi się bardzo podobają prześwity po malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię sama "podłubać" coś w domu, więc chętnie podglądam cudze pomysły :). Gratulacje, wspaniale odnowiłaś krzesełko. Z przyjemnością obejrzę co jeszcze wymyślisz :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie napisałam następny post w tym temacie. Tym razem o lampach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...